bandit 106,3

ah, det gäller att hålla i plånboken så man inte gör förhastade köp från bl.a. h&m :| de har tydligen fått in lite nytt nu.. den ljusblå toppen nedan har jag likadan av, fast i svart. & den i mitten är på rea nu. byxorna var också tokfina! verkligen min stil :) kan inte paris hilton skänka mig några miljoner? heey, det är väl inte så mycket begärt?

      
idag har jag & Micke varit riktigt duktiga. vi har städat nästan hela huset.. vårt rum var en utmaning må jag säga. jag hade tre stora lådor stående mitt i rummet med en massa kläder ovanpå.. woops. nu är det knappt så man känner igen sig längre, hehe!

nu klickade jag in mig på en radiostation som heter bandit 106,3. de ska tydligen spela mycket hårdrock i form av Killswitch Engage & Dragonforce, men även mycket som inte är särskilt bra. för några år sen letade jag runt efter svenska hårdrocks-radiostationer, men hittade bara amerikanska. de funkade att lyssna på ett par dagar, sen tröttnade man. men där hade de ofta mer Guns n' Roses, Slipknot & sånt roligt.. det tyckte jag om!

snart får vi tv uppe på rummet också. extra roligt iom. att Mickes familj har boxer-paket med massa, massa kaneler. kül! nåt som också är kül är att jag ska klippa mig nästa helg :D känner på mig att det kommer bli skitsnyggt, det är nämligen en av mina favvofrisörer som ska klippa mig. hihii!

btw, sandyy! who's petra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback