barnvakt

hujuj, va sällan jag bloggar. men nu när jag är hemma på åland har jag inte riktigt tiid. då har jag så mycket annat att tänka på :) idag har jag & Micke varit barnvakter i princip hela dagen, & i förrgår lärde jag mig byta blöja. vilken upplevelse det var.. nåja, antar att det var ännu ett steg in i vuxenvärlden.

nu ska vi kika på vilddjuren. eller simpsons. eller snakes on a plane. nää, det blir nog die vilde Tiere.

arken eller mariepark? I wanna know, vart ska alla?
ikväll har jag lagat jordgubbsmuffins också. de blev fööör goda & vanessa sa att de var världens godaste muffins. hihihihi, sött!

jag har klippt mig också (: ska snart försöka få upp bild!

jingle cats - white christmas
VI SÅG EN POMERANIAN I SÖNDAGS. IIIIH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback