a lallalalla long

.. a lallalalla longlonglilonglonglong :)

ikväll har jag & svärmor tittat på idol. det var bra, men himla spännande. hon är rolig att titta med!
jag har hicka. för andra gången ikväll. mååh, mera cola mera cola..

glömde totalt bort att visa bilder på mitt superfina linne. så häär kommer de!

135759-10 135759-9

webcam är alltid webcam. men vänta ni bara, för på julen ska jag ha linnet på mig! då får ni se! aha aha, juldagen på Arken med Mickan, jag & Soundway :) tjoho!

det är bra att va jag. har lagt undan ett par svarta, toksnygga skinnhandskar på Myrorna för 50 SPÄNN. & i helgen ska jag testa & limma mina stövlar från samma ställe.

nu ringde Micke precis, så dags att sluta skriva.
imorgon kommer det mera. det kommer mera.. dubbidubidubbidubi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback