göte & feffes brudar strike again!

wii, så var man frisk igen då :) inte druckit vanlig mjölk på ett tag & efter denna helg så lär det dröja ett bra tag tills nästa gång.. laktosfritt it is!

nyss pratat med mamma.. vi diskuterade julklappar till brorsdöttrarna :) åh, det är så svårt. men det ska nog lösa sig.. blir en vända till h&m imorgon & barnens hus på söndag. skönt att jag äntligen fått lön, så jag kan unna de små sötnosarna nånting roligt i present!

varit ledig idag, niice. konstigt nog hade jag velat jobba, eftersom vi på jobbet skulle bli bjudna på lunch.. wellwell. det vart en låång & mysig fika med Micke istället ^^ hihihihi. + lite klädtittande.

nu hamnade jag på tradera. kikade lite på vintagestövlar & viktor & rolf.. gällande vintagestövlar så lönar det verkliiigen sig att jobba på Myrorna.

                 

innebandyturneringen närmar sig med stormsteg! & jag är i urkass form; skärpning ! annars får jag agera hösäck i målet.. såna täcker väl iofs upp målvaktsburen hyfsat bra..

huva, nu börjar klockan bli mycket.. ska strax hämta lite vatten & läsa Damernas värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback