in

tjabaa :)

ikväll har jag & Michael vart på stan & besökt nya varuhuset "In". faan va mycket folk det var där! men flera bra butiker har kommit dit. cubus, ett större gina tricot & ett större vero mooda! woho ( : me like. speciellt det sista. & så har det kommit ett nytt fik också, som givetvis var mer än överbefolkat ikväll.

gah, va sugen jag vart på en hallonsmoothie. kanske ska fixa imorgon..? hm. fast.. jag skulle gärna vilja överraska alla med the worst kladdkaka med glacyr :) om jag lyckas med den så räkna med bildbevis! den kommer bli minst sagt smarrig.

135759-4

nu kommer Micke upp med cola, muums.

just jaa, jag söker nåt nytt nu efter Myrorna, för på måndag har jag bara tre veckor kvar av min praktik.. & sen vågar inte Arbetsförmedlingen anställa oss längre, iom. den nya regeringen som ska börja tycka till om arbetsmarknaden from. nästa år. såå, nu funderar jag på flera jobb :) har redan skickat in ansökan om ett jobb som elevassistent på en låg- och mellanstadieskola. nu funderar jag på att även få iväg en ansökan till en frisörsalong här i stan också.. kanske man blir frissa i slutändan? :)

nee, nu ska jag dricka Cockis & mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback