sjukis

uäääh. jag avskyr att va sjuk. jag blir så himla rastlös, att jag hellre går runt på jobbet & trampar & sitter nere i lagret & prissätter accessoarer än ligger hemma & istället försöker vila upp mig.

anledningen till att jag varit hemma idag är att jag förmodligen fått i mig för mycket mjölk, vilket innebär att jag borde va laktosintolerant. yes, folks. ingen mjölk, smör, ost, choklad osv. jaa, det är synd om mig!

jag kollade mitt konto idag. HAA, 2 kr. thanks a lot för de pengisarna, försäkringskassan. men nu ringde min gode far till dem & jag ska få slantar på onsdag. lööövli. & nästa pengar borde jag få mer + att min lön från Bamse & Lille Skutt jobbet snart borde komma den med! I'm rich :)

både Micke & hans mamma tycker att jag ska färga håret mörkbrunt igen.. men jag är nöjd över att ha fått tillbaka min normala färg :) sååå. jag vet inte.

snart dags att natta. kanskee jobb imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback