wacken -07

nästa sommar vill jag verkligen göra nåt nytt, nåt annorlunda :) så man kanske skulle sticka iväg på hårdrocksfestival till DEUTSCHLAND? jawohl, undrar hur det kommer va med tyskan då.. jag kanske hunnit glömma allt & tvingas börja gnata allt 'ich heisse, du heisst..' igen?

135759-3

jag vill ha ett husdjur.  gärna en sån där liten söt tuttituuu med tjock & yvig päls. jaa, jag vill ha en liten hundvalp. men vilken ras? pomeranians är så förbaskat söta, papillons likaså! & vettetusan om jag skulle kunna motstå en shih tzu-valp. men pomeranians ligger nog rätt bra till.. vore himla kul att besöka en gård där de föder upp såna.. för den lilla erfarenhet om hur de är i riktiga livet har jag fått via youtube.com.. bl.a. dessa två exempel :) :

http://www.youtube.com/watch?v=Zgyb5KzjGtk&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=k5jiqcNpUeE&mode=related&search=

nu blir det disco. nja, nästan.
Rammstein - Mann gegen Mann

gonaaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback