yummie

i helgen köpte jag världens sötaste linne :) det är mörkgrönt med ett svart band i midjan.. dessutom i 100 % silke. det ni. inte illa.. ska visa bild på det senare.

imorgon är jag leedig! då ska jag städa, posta viktiga kuvert & äta massa gott, muums.
nästa vecka ska vi på jobbet bli bjudna på lunch. it's good to be me.

jag börjar komma i en ålder då julklappar inte längre känns särskilt viktigt. okej, jag har inte ett välbetalt jobb just nu, men jag känner inte att det finns särskilt mycket som jag MÅSTE HAA. hm, kanske börjar bli vuxen?

den 17:e december ska jag klippa miig. olala. det blir nog att kapa en rätt bra bit. men jag är beredd på det, så länge de tunnar ur barret. vågade inte riskera, så jag klipper mig på hemma på klipp upp. blir ändå typ 100 spänn billigare än salongen jag hade tänkt gå till här.

huva, va trött jag är. ska bli skönt att sova.. & sen sovmorgon imorgon, mmm.
nu vart jag sugen på en milkshake. yummie yummie yummie, I've got love in my tummy. man lär sig mycket bra av simpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback