Kameraladdaren!

Haha, just ja. Jag har glömt berätta att min åländska skitcykel (den som pappa hämtade..) ÄNTLIGEN HAR BLIVIT STULEN. Hahaha. Nån som plockade den bakom gamla lyan, där den stod olåst. Nu har jag bara min mörkgröna kvar & den är så fin!

Micke & jag har fixat besiktningstid för bilen, vi fick en helt perffaa tid!

Åhåhå, nu är äntligen min kameraladdare åter i min ägo. Så när vi har städat upp liite till här inne, så ska jag fota lite :) Hihih.

Om det finns nåt företag som jag avskyr så är det Haléns.
Först mailade jag EN gång om att jag inte ville ha deras utskick mer.. Fick till svar att jag var borttagen. Nu fick jag en katalog skickad till vår GAMLA lägenhet, så nu har jag kontaktat dem igen.. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback