The roof, the roof, the roof is on fire

image50En heldag framför tv:n & friidrotts VM. Lider faktiskt lite med Susanna Kallur, fan vad surt det måste kännas att vara en hundradel från pallen. & herrarnas höjdhopp var minst lika underhållande!

TV:n till höger har Micke & jag bestämt oss för att köpa, såvida inte bilden är åt helsike.. Den ligger etta på Sibas topplista & slutsåld i precis hela landet för tillfället. Finfinfin.

Hahahaha, kollade på
Bloodhound Gang - Fire Water Burn tidigare idag & jag fattar inte hur den kunde bli så stor som den faktiskt blev! Helt sjuk video också :) Haha!

Usch, vad slö jag känner mig. & jag vet med mig också att jag har i princip hela lägenheten att städa, mail att skicka & massamassa papper att sortera. + ett ICA-besök. Suuck.
Ikväll ska jag baka en sån här också :) Time to get started..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback