Aaaah

Nu sitter Micke & spelar trudelutten till Cola light reklamen, med han där killen som dansar runt i sin lägenhet & Lätta reklamen med en sportig Emma Sjöberg. Jag sjunger med!

Vad har hänt på sistone då? Jo, jobb igår till 24, sen upp & iväg till Birsta. Vi har handlat batteriladdare till min kamera ( :) Weeei!) & klappar till svärmor & pappa.. Har bara mamsingen kvar nu!

Måndag & tisdag kväll har slutat med att jag har slocknat under mitt läsande av Harry Potter boken.. DEN ÄR JU SÅ TRÅKIG I BÖRJAN! Funderar på att snart ge mig i kast med den igen..

Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen, sen till jobbet. & min batteriladdare ska bytas snart också.. fel A sort..
Nu ska vi beställaaaa klääädeeeeer, aaaah! (Mickes & min humor..) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback