Alltså

135759-19

Men himmels. Hon ser ju inte klok ut!

Åh, jag är så glad! Nu har vi eventuellt en lägenhet på gång.. den är dock i behov av renovering, så vi ska möjligen göra om den mot att slippa en månads hyra : ) Great! Den ligger längre ner mot stan, en 2:a på 40 kvadrat. Mickes mamma hittade den på Blocket & det visade sig vara Mickes polare som bodde där för tillfället.. Så hoppashoppas att vi får den!
Idag har vi varit & kikat på soffa, ungefär en
sådan är vi ute efter. Fanns såna på flera ställen i stan i varierande prisklasser.. Dock så kan vi ju inte bestämma oss för nån soffa när vi ännu inte säkert har nåt eget ställe ännu!

Ihiii, jag är hungrig! Jag borde jag åka & köpa lite godis : ) Specialpris på ICA, fan va nice. 3,95 kr / hektot som man kan jämföra med Kantarellens plockgodis på typ 1,50 ? för samma sak.. Frakten, frakten..

Kommentarer
Postat av: emmmaa

va kul om ni far den dar lagenheten! de maste val va lite sisadar att bo hemma hos nan annan, de blir inte riktiit samma sak. /// Emmmaa

2007-02-19 @ 20:27:38
Postat av: däni

Jaaaa, det vore ju verkligen skitkul med eget plejs :) Imorgon ska hyresvärden bestämma vilka som ska bo där, spännande!

2007-02-20 @ 19:53:55
Postat av: Sandy

MEN AH VILKEN FRUKTANSVÄRD BILD jag blir skräckslagen.

2007-02-21 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback