Lägenhet!

MICKE & JAG HAR SKRIVIT KONTRAKT PÅ EN LÄGENHET :D Hihihihi! Innan vi flyttar in ska Sammy hunnit flytta ut & så ska lyan renoveras. Åhåhå, det kommer bli så braa, så braa.

Haha, idag gick jag in på bokhandeln & skulle handla ett sudd. & jäklar va mycket folk det var där..! Bokrean, of course. Visste ju inte jag, visste inte ens när rean skulle börja.. Well well, jag fick trängas mycket för mitt lilla suddigumm.
Nu är jag inne på Adlibris & kikar lite. Bonniers kokbok med 1500 recept för 99 kr, det är ju faktiskt väldigt billigt. & Carolina Gynnings 'Ego girl' vore intressant att läsa.

Uuusch, jag tycker att Caroline af Ugglas är så fuuul. Hon ser ut som en man, i kvinnokläder.

Nu blir det tv, sen düsch!


Kommentarer
Postat av: sandy

grattiiiiiiisssssssss

2007-02-28 @ 12:46:32
Postat av: däni

thank youuuuu :)

2007-02-28 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback