We are The Ark

Haha, jag tycker inte alls om namnet "Friskis & Svettis". I mina öron är det ungefär lika lockande som "Hurtbullarna" eller "Jompatanterna".

Men hemska saker. Marie Lindberg, Cosmo4 & Lustans Lakejer står alla för tragiska insatser i Melodifestivalen ikväll. Snorvalpen Jansson, Jessica Andersson & Anne-Lie är heller inga höjdare. Nee, som alla andra så hejar jag på The Ark. Hahaha, vilka äckliga danskillar i Jessicas uppträdande. Förresten, bär Anne-Lie Rydé peruk? & vilka jävla fula scenkläder hon & Svante har. Guldfärgad klänning mot likblek hy & glittrig kavaj med gigantiska axelvaddar, huvaligen. Nä, nu måste jag prata med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback