Apartomiento

Yes folks, jag har nu hittat min dröömlägenhet. Bara cirkus 1000 lax för dyyr, men annars alldeles utmärkt. Har lite bilder på den på datorn, men kanske lika bra att jag inte lägger in nån bild, att jag inte får skit för att ha visat otillåtna bilder på nån främmande persons skitiga hem =) Haha. Men iaf, den var superniice.

Fyller i en lapp om varför jag tycker att jag ska få gå butikssäljarutbildningen.. Öhum, inget jag täcks skriva här icke.

Idag har C & L på mitt tangentbord vart himla skommis. Men jag kom på felet själv & nuu är datorn som nü. Åh, jag blir så stolt!

Micke har vart ledig hela dagen, så skönt att ha honom hemma!
& vii SKA till Thailand nästa vinter. Tycker min familj iaf. Imorgon åker päronen till paradiset i Thailandet. For threeee weeeeks !  Jepp, de har det braa. & jag börjar tycka att Vikingkryssningar till Helsinki känns exotiskt. Ajaj.

Såg att Kantarellen tagit in svensk mjölk.  Väldigt bra tycker jag :) Äntligen får ålandskossorna lite konkurrens, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback