back to school?

tjolahopp!

på onsdag ska jag & Micke på vår första lägenhetsvisning ihop :) jag har ju vart på en innan, för lägenheten i Uppsala. men detta är som sagt vår första ihop. & antagligen är den på eftermiddagen, vilket betyder att vi får gå ensamma. jeuu. men jag har förtroende för Mitthem & tror faktiskt inte att de kommer försöka lura oss. fast.. säker kan jag ju förstås inte va.

jag saknar min kameraladdare. vore skönt att få flytta in i en lägenhet & packa upp alla saker som jag har uppe på lagret :) där nånstans är jag 110 på att den finns. frågan är bara missä?

you're my wonderwaaaaall. jättebra låt det där!

just fan, jag var ju till arbetsförmedlingen i onsdags. då tyckte hon jag snackade med att jag skulle hoppa på en utbildning på 5 mån (läääänge) som det är info till på måndag. först visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta med tanke på att jag kommer att få leva i 5 mån TILL på samma lön som jag hade på Myrorna. men sen pratade jag med papsen & vi har nog insett att jag kanske inte har så mycket till val. gaaah. så jag kommer säkerligen att bli butikssäljare. inte för att det alls är nåt fel på det, det är bara det att jag behöver cash nununuuu.

hur kan jag ha ont högst upp på min högra trampdyna (hm, heter det så för människor med?)..
6 dagar kvar nu tills mamma & pappa åker till Thailand i TRE VECKOR. huhuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback