kryddflickorna

Igår fick jag mitt paket från H&M. Jag vart inte übernöjd med mina saker; min gula tröja med rosett fick mig mest att känna mig som en påskkyckling som vunnit nåt pris & de militärgröna byxisarna var på tok för långa.. det ena benet var uppkortat till en längd som gjorde att det såg för kort ut.

Hehehe, fan va Family Guy är roligt:
http://www.youtube.com/watch?v=rFz_SLKYmgo&mode=related&search=

Woho, häromdagen bakade vi jordgubbsmuffins. Så nu behöver man inte bekymra sig för att det inte ska finnas fika hemma ^^ Skulle gärna baka nånting idag igen, hihih.

& btw. Nåt som gör mig pissed off är när folk gör covers på heliga låtar. Som 'Another one bites the dust'. Vafaan? Eller 'Another brick in the wall'. Vissa låtar rör man bara inte. Tycker jag.

Haha, Spice Girls på MTV. Det var tider det, när jag sprang runt i rosa klänning, håret i råttsvansar & hade Spice Girls-träffar på vår bakgård. Men kul var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback