mums mums

haha, nu har jag suttit & plitat en massa & så lägger jag in lite bilder & poff! all text borta. haha, jobbigt.

Marilyn Manson - The beautiful people på tv. live också :) coolis. nu ska det förhoppningsvis snart komma en dokumentär med Rammstein också. DÅ blir jag glad :D

iih, Mickis är snyggis, snyggis, snyggis!

'Släkten är värst' på tv nu. idag har jag varit jättetrött hela dagen, don't know why. ändå så har vi varit ute & handlat & vi kom precis hem från replokalen. träffade Linda på ICA också, jättejätteroligt :D

igår beställde jag från h&m :) det blev kanske liite dyrt, men äh. lite måste man ju få unna sig!
nee, nu blir det filmi.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback