neein

aber nein. världens snöstorm utanför dörren. tycker synd om Micke som var tvungen att jobba idag.. han måste dessutom till jobbet, så jag fick klä på honom till en riktig Michelin-gubbe, fast svart :)

igår var vi på inflyttningsfest till en av hans kompisar. sen drog vi hem till oss, åt chips & kikade på The Omen. fast den gamla versionen, från 1976. jag gillar ju egentligen inte alls skräckisar, så jag tyckte den var rätt obehaglig. & slutet gjorde mig förbannad, haha. fast det var kanske rätt lätt att gissa sig till..

uj, känns som jag åt för mycket After eight & dippsås igår. lite illamående idag & jag som bara drack en cider + ett glas bål. äh, får bota det med lite mer After eight.

so what to do today? hm, nu blir det lite Bodom-musik. sen, öhm. borde städa upp rummet. & brodera ska jag göra. hihihi, sen ska alla få se min finfina kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback