Bilägare

Vilka jäkla fullspäckad dag!

Jag vaknade imorse av att sambon fick ett samtal från nya jobbet som han har sökt. HAN FICK DET! Fatta va roligt :D Så inom två veckor slutar han nog på Big Boy.

Efter kl. 10 har det bara varit billetande. Först en sväng ut till Timrå, men den kärran var i ett bedrövligt skick, så vi stack tillbaka till stan. Efter Birsta så tog vi en omväg & hamnade på en bilfirma, som även hade begagnat. Men 30.000 för en gammal Volvo med X antal fel är lite väl magstarkt.. Sen åkte vi hem, & jag fick vila en stund. (hahaha, en halvtimme) För sen stack vi ut igen & tittade på en till bil. Det var en
Ford Scorpio, som vi faktiskt köpte! Så nu är även Micke & jag stolta bilägare. Woho!

Nu ska jag ta lite mackor & sen kila iväg på jobb.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va kul med bil och jobb! Var ska han jobba nu då?

2007-07-19 @ 17:11:35

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback