Tick tock, tick tock

Min nya design verkar funka nu. Grymt :)
För övrigt tycker jag att Sandys nya sida är jättefin!

Åhåhåhå, jag ringde Försäkringskassan idag, för att jag saknar bidrag för en månad under min butikssäljarutbildning. & nu verkar det som att jag får skicka in ett NYTT papper. Tack & lov för Micke iaf, annars hade FK sett till att jag hade varit utsvulten & luspank för lääänge sen..

Nuuu kommer "Simpsons" på TV6, efter det "Family Guy". Men snart har vi kabel-tv. Verkar onekligen
bra!

Ikväll blir det lite städning + diskning. Snart är det ju faktiskt bara en halv månad kvar tills vi flyttar! GREAT!
Först ska jag se intervjun som Larry King gjorde med allas våran Paris Hilton..

Kommentarer
Postat av: julia

well done daniela! de blev jätteläckert.

2007-07-12 @ 14:54:48
Postat av: Daniela

tackar tackar :)

2007-07-12 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback