Tuska Open Air

Nyligen hemkommen efter en myyycket rolig vistelse i Helsinki med Micke, mamma & pappa. Vi har sett så många speciella stilar, att jag absolut inte kommer tycka det är konstigt om en brud med rosa hår går förbi mig på stan imorgon : ) Tre band har vi sett under fredagen, Dragonforce, Immortal & Children of Bodom. Alla var riktigt jävla bra! Synd bara att det under CoB blev slagsmål lite överallt i publiken.. En kille som stod framför oss hoppade på en tjej bara för att hon hade stött till honom.. Då visste vi att det var dags att gå längre bak..
På lördagen gled vi runt i huvudstaden & handlade lite, då gayparaden drog förbi. Tur som fan för dem att de höll sig långt borta från Tuska festivalen, annars hade de fått något med spö!
Vi bodde på Scandic Grand Marina, låg mittemot hamnen! Kunde alltså inte bli så mycket bättre läge (: Vääldigt schyssta rum också! Liite skillnad från hytterna man bodde i på båtarna.
I shoppingväg köpte jag en vit/rosa palestinasjal & en vit topp utan axelband, med en nyckelpiga som tryck! Otroligt söta båda två!

Yes. Nu blir det chips med dipp & cola, muuuums! Imorgon ska jag klippa mig samt gå på stan en sväng. Mer planer än så har vi inte, så ring om ni vill hitta på nåt : )!

Kommentarer
Postat av: emma

varför hade gayparaden fått spö om dom hade kommit nära tuskafestivalen?

2007-07-02 @ 15:32:17
Postat av: Daniela

För vissa Tuska-diggare hade säkerligen tyckt att gayparaden var något fjantig. & vissa på festivalen var ju tyvärr kapabla till det mesta..

2007-07-02 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback