Duff beer for me, Duff beer for you

Nytt personligt rekord för mig idag. Tur & retur till skolan på cykel på 20 min. HERREGUD va slut jag var när jag kom hem. Alla som har varit/bor i Sundsvall vet vilka backar det finns. Flåsade som om jag hade sprungit ett marathonlopp.

Jag kollade på finalen av 'Sveriges smartaste barn' igår kväll. På slutet var det två flickor & en pojke kvar. Den ena flickan var sååå gräsligt ful, usch. Hahah, fy vad elak jag är. & hon andra flickan gick det inte så bra för. Så jag hejade på pojken. Häftigt att han hade Simpsons som specialområde! Nåväl, jag vart glad när han
vann iaf.

Prov på onsdag. Soligt ute. Det betyder -----> plugg utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback