Here we go

Micke skulle egentligen ha jobbat igår ikväll, men de var för många på jobb så nån var tvungen att gå heem. Åhåhåh, wunderbar. Så mysigt att ha honom hemma (:

För er som undrar hur resten av min vecka ser ut:
Imorgon, avfärd mot Stockholm kl. 7.30 med buss (& jag slutar sent inatt.. gissa om damen kommer va trött på bussen..?)
Framme runt 12.30, direkt till bussen till Ålfen.
Hemma vid 18.30, sen inget inplanerat på hela kvällen (tror dock att jag ska träffa flickorna, har ju inte sett dem på eeevigheter!)
Runt 24 går båten till Helsinki.. Framme 10.
Båten tillbaka går på lördag kväll vid 17. Hemma igen ca 4.30 på söndag morgon.
På tisdag eftermiddag tar vi oss sen hem till kära Sundsvall igen.

Pust.

Idag har jag alldeles för mycket att göra. Ska börja packa.. (jojo, jag skaa) & så måste jag laga lite matlådor :) & springa över med saker till svärföräldrarna. & ikväll jobbar jag. Så full rulle.

Just ja! När jag är hemma på Åland ska jag fanimig ha tag i både laddaren till MP3:n & kameran.

Kolla dessa!
Hummande bönder
Knyta skosnören utan händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback