Nej minsann, nej minsann, nej minsaaaann!

Hm, vet inte om jag ska behålla skinnjackan som jag beställde. Tyckte den buktade ut för mycket i ryggen.. & så kunde den ha suttit bättre över magen. Oh well.

I söndags träffade jag en massa från jobbet över middag. Sedan blev det kubb, fotboll & krog. Idag spelades det kubb igen, denna gång på Sjöbergs gård. Jag har blivit rädd för kubb sedan jag läste i Pamelas blogg om hur hon skadade sig under ett oskyldigt kubbspel. Ajaj.

Jag är jävligt tveksam till hela grejen med barnstjärnor. Bara för att Pernilla Wahlgren sjunger så ska hon givetvis dra in sin son i schlager-träsket.. & sen kommer han att typ bo i en turnébuss i 20 år. Samma sak i Idol, hon där Mimmi Sandén, lillasyrra till en annan flicka som redan fallit dit. Tycker att det är så ruttet att Bert Karlsson ska få sitta i juryn i programmet. Den absolut enda anledningen till att han överhuvudtaget sitter där, är att han är så äckligt intresserad av att hitta & tjäna pengar på nån ny liten sångfågel som ingen annan redan hunnit lägga tassarna på. Fy fan, han är så
äcklig! Byt uuuuuuuuuut.

Imorgon är det nationaldag! Jag ska till torget & titta på Zillah & Totte. Hihihih. & så ska jag shoppa lite. För på torsdag är det studentkalas hos Sjöbergs, niice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback