Skäune

Ikväll ska jag på jobb igen! Känns kul (:
Micke är på jobb nu, så jag fixar mat tills ikväll. Tippar på att det blir korv Stroganoff med ris.

Igår ringde en full snubbe (lät som att han var utlänning) & snackade skånska. Alltså. Finns det nåt svårare att förstå? När jag svarade hörde jag bara en massa hummelmummel, inte ens ord. Sen räckte jag över luren till Micke & han hörde inte heller ett jota.

Jag måste köpa en ny dator snart.. Måstemåstemåste.

Hahaha, hittade precis lite Backstreet Boys lyrik..

"I Got To Get It"

Get it
I got to get it, I really need you love
Get it, Get it

Get it, Get it
Get it, Get it
Get it, Get it
Get it
Get it, Get it
Get it, Get it
Get it, Get it
Get it, Get it

I got to get it, I really need you love
I got to get it, from you baby
I got to get it
I got to get it, I really need you love
I got to get it, tell me baby...

Haha, bra va?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback