Åland möter Sundsvall

Ojoj, snacka om händelserik helg!

I fredags kom mamma & pappa hit & vi hade alla trott att det skulle bli en riktig "åka-runt-hela-stan-och-kolla-in-precis-allt" helg. Icke. Senare på kvällen insjuknade jag i magsjuka.. Låg sömnlös i princip hela natten.. På lördag kväll, då jag friskförklarade mig själv var det svärmors tur.. & hennes sjukdom hade exakt samma händelseförlopp som mig.. Jo, snacka om att jag har dåligt samvete. Undrar vad det var för en jävel på praktiken som smittade mig..

Well well, för en timme sen åkte päronen hem. Igår var de ut till Birsta med Maud. Idag var vi i city & shoppade lite till. Underbart väder, skulle kunna vara ute hela dagen!
Tror jag ska tjuva av min sista praktik & va hemma på Åland en hel vecka istället : ) Det vore så mysigt!

Ikväll ska jag ringa Camilla. Gosh, det var ju såå länge sen vi hördes av..!
Ne, nu ska jag dammtorka lite.

Kommentarer
Postat av: Hej!

Hej Daniella! Klart du har träffat min sysyer Maja, och min pappa, min pappas tjej och mina småsyskon...i sommras när ni var på släktträff. Jag kunde tyvärr inte vara med. Så du har flyttat till Sundsvall nu, du pratade då om att du ville det. Vad kul! Hur är livet där då?
Hela min familj hälsar!
Kramar Siri

2007-03-26 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback