Hähä

Här går det undan.

Nu har vi iaf köpt en soffa : ) Kanske inte världens drömsoffa, men den är helt klart schysst! Brun skinnsoffa som tydligen ska va riktigt skön att ligga i. & priset? 250 SPÄNN! Vilket jäkla fynd. Blocket.se is the shit.


Goddammit, jag vill verkligen ha en spis! Jag hade ju så schysta vitvaror i Uppsala, samtliga utbytta -04. Men jag hoppas verkligen att hyresvärden går med på att vi skaffar en (yes Sandy, annars vill jag ha en miniugn, precis en sån som Julia har).
Frys har vi iaf fixat, tror jag.


Baaaby I'm the worrying kiind. Hah, kul att de vann. Jag som har alla i The Arks autografer på en lapp hemma på Åland (status?). Kanske skulle testa & se hur mycket jag kan få för den på Tradera.. 10 kr, perhaps?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback