Just fucking google it

Visst är det för underbart när datorer hänger sig när man sitter & skriver? Hade jag haft gott om stålar hade min lilla Acer Aspire för länge sen legat mosad nere på backen.. Men men, vad gör man.

För kung & fosterland, för kuung & fosterland. Jag & Maud satt & tittade på the Second Chance igår. Hennes favorit Sonja Aldén vann, min favorit Magnus Uggla gjorde inte det. Bah. Jag får hålla alla tummar i världen för The Ark på lördag istället.

Jag har funderat varför min blogg inte tidigare funnits att googla på, men alla andras. Men imorse hittade jag den där : ) Huj, vilket I-landsproblem.

Min nya Gina Tricot topp är superdupersnygg! Nu vet ni det.

Yves Rocher är onda. Fastän jag har avslutat mitt konto hos dem så envisas de med att fortsätta skicka hem reklam.. Skulle jag ha tyckt att de där små pysselbreven var så himlans roliga hade jag väl inte sagt upp mitt konto, right?

Jag vill ha:
¤ Två biljetter till Metallica i sommar.
¤ En ny dator
¤ Detta
vrålåk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback