Our house is a very, very, very fine house

Alla saker från förrådet är inflyttade i lägenheten. Jag & Micke fick hjälp av hans familj, & det är vi tacksamma för, annars hade det nog tagit mycket längre tid än bara 2½ timme. Så vi är & plockar lite i lägenheten på dagarna : ) Nästa helg kommer mamma & pappa på besök, de stannar från fredag till söndag. Inte illa! Jag har fått i uppdrag av pappa att skriva ner ALLT som vi kan tänkas behöva till lyan på en lapp. Inte särskilt enkelt :/ Jag lovar att jag kommer att komma på hälften av prylarna under natten till fredagen......

Max söker sommarpersonal! Jag behöver ett jobb. Så jag tänker anta utmaningen. Sen återstår det att se om de tycker jag passar.. Kanske blir så att jag får hålla alla tummar i världen för jobbet på IKEA istället..?

Sitter uppe med ett glas Cola & kikar på Conan O'Brien. Jag har inte alls sett många av hans program.. Ett som jag iaf sett var det där med han & Tarja Halonen, hahahaha. Det var så klockrent! Annars kikar jag oftast på Jay Leno, han är grym : ) Kan förstå att folk gillar Letterman också, han brukar ta över bra gäster. Men Lenos program kollar jag allra helst.

Oh, jag saknar mina Dieselskor. Jag har båda paren hemma på Åland. Jag borde verkligen rensa igenom skorna som jag har här.. Det ena paret läcker in jättemycket vatten & är fruktansvärt slitna i klacken.. det andra tycker jag himlans mycket om, men de är spruckna lite överallt.. Synd. Jag vill ha ett skoskåp, vilket jag aldrig kunde ha i Upsejl. Måste nog sätta igång & anteckna lite nu, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback