Staden

Åh, äntligen fredag.

Idag slutade jag 11.30. Jag trodde jag skulle sluta 16. Sen gick jag på stan, till Försäkringskassan & frågade om bostadsstöd & till Kulturmagasinet & läste lite Elle. Jag vet, jag är snål. Men jag har inte råd att prenumerera eller köpa lösnummer.

En skum sak hände idag när jag gick till Myrorna. Jag mötte Dennis & han presenterade mig för en ny tjej i kassan.. Då vände sig tjejen till mig & sa "Jaha, vem är du då?" med nedlåtande röst. Jag blev helt paff, vilken jävla ohyfsad person!

Jag längtar efter Micke. Funderar på att bjuda honom på bio ikväll.. : )
& jag längtar efter att få börja renovera vår lägenhet.

När ska Chester, CC's (från Nanny) hund dyka upp i rutan nästa gång? När ska Lasse försvinna från Let's Dance? Vad är det som är så roligt med Lugna Favoriters reklam?

Jag ska snart boka klippningstid. Frågan är bara
hur mycket jag ska våga klippa.. topparna eller lite mer? Det finns ju såå många snygga frisyrer! Ett är iaf säkert, jag ska klippa mig på Åland!

Funderar på att gå till stan snabbt & hämta toppen som jag la undan på Gina Tricot.. Tror jag ska göra det! När jag är hemma igen är Micke nästan hemma : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback