Statoilbruuuden

Don't you worry babyy, I'm an expert. Nu har jag lärt mig det mesta som finns att lära sig på en bensinmack. Tycker själver att jag är hiimla duktig, ska faktiskt tänka över om jag inte är intresserad av lite wöörk hemma på Select : )

Idag har jag sett SIMON PÅVALS OKÄNDE TVILLINGBROR. Alltså. Det var fruktansvärt likt..... Enda skillnaden var att denna snubbe hade svart hår & pratade norrländska, men resten var identiskt! Haha, riktigt konstigt.

Imorgon ska my darling and I träffa vår hyresvärd. Vi ska diskulitera lite om hur renoveringen av lägenheten ska bli. Tack & lov så kommer även svärfar att komma med.
På måndag ska jag på sommarjobbsintervju till IKEA :D Faan va coolt. Hoppas, hoppaaas att jag får det. Jag har ju faktiskt varit i lokalerna tidigare (remember Bamse & Lille Skutt? haha)

Det har börjat droppa in lite intressanta jobb nu. Glitter, Coffee House, Kjell & Company (aldrig hört talas om, men det lär va identiskt med Clas Ohlson) & Carlings. Ge miiiig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback