Cake

Haha, gällande det där med att all mat frös till is, så trodde vi ju verkligen inte att bara ett litet snäpp skulle göra allt nerfryst. Gällande tårtan gjorde det inte så mycket, för jag tycker att den blev godare när den var lite frostig.. Som Frödinges tårtor, ungefär. Fast det är klart, vi vart inte direkt överlyckliga av att märka att tom. mjölken var en enda isklump.

Det känns konstigt att tänka sig att om en halv månad tar folk studenten & då är det liksom SOMMAR. Aaaah, här uppe i Norrland pratar man om snö till imorgon.. Anyway. Jag SKA komma hem snart & bjussa på tårta. Måste fundera ut när bara.. Funderar i nuläget på marängtårta med hallon & kanske kladdkaka till? Sockerchock liksom. Eller bara vilken som helst av dessa.. Mums.

Haha, inatt drömde jag att jag var med i American Idol. Fast tävlingen spelades egentligen in i Stockholm....... Jag kunde VERKLIGEN sjunga! Haha! Simon Cowell skällde i ett skede ut Antonella Barba & när jag la mig i deras bråk blev han såklart skitsur på mig. Sen satt jag på en restaurang med pappa & snackade skit om Simon Cowell, då jag plötsligt märker att han sitter bakom pappa & tydligen har lyssnat på hela samtalet.. (jag visste inte att han kunde svenska..) Skumt.

Till sist lite excellent humor..
Daniela till Michael om att dammsugaren börjar bli dålig:
"Den suger!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback