Huva

Ont i magen. Igen. Både igår & dagen före åt jag grädde. & idag gröt. Huhuhu, det är så svårt att hålla sig borta från allt med laktos i. De utan smakar antingen inte lika bra.. eller så är de sviiindyra. Varför ska man pröjsa 18 kr för EN liter mjölk? :/

Slutade redan kl. 12 idag, men satt kvar minst en halvtimme & snackade med tjejerna på skolan :) Haha, alla vill verkligen åka till Thailand. So do I, bara jag lyckas spara ihop cash.

Snaaart fyller jag ååår :) Hihihi. Då måste jag fixa tårta. Kanske man borde bjuda över Mickes föräldrar?.. Hm. Isf har jag MYCKET att göra!
Dags att gå & pyssla lite. Sen iväg & kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback