What a coincidence!

Micke & jag har fått ett nytt erbjudande på lägenhet. Det var ett himla tag sen.. Denna gång gäller det en lya på 66 kvadrat.. För närvarande bor vi på 38, liiten skillnad där. Jag är förresten väldigt Mickan-sjuk.. & sjuk i kroppen med. Envis snuva, lock i örat & en fruktansvärd smärta i halsen. Löövli.

Nu sitter jag här med mitt Earl Grey té med extra mycket honung i, har precis snackat med Ansku.

Ann-Maria                         Jag håller på och läser en skitbra bok!
Daniela (L) Michael        Berätta!
Ann-Maria                         "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" Magdalena Graaf
Daniela (L) Michael        Är det sant?
                                           Jag läste nyss klart den!

Roligt med sammanträffanden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback