You came in with the breeze on Sunday Morning

Blaha blaha. Det gick ju bra för Sverige & Finland i ESC igår. 18:e & 17:e plats, man tackar. Om Ukraina hade vunnit, så hade jag nog aldrig mer tittat på programmet.. HELT ofattbart att den kunde hamna på andra plats.
Bäst i programmet var lätt ett mina absoluta favvoband, Apocalyptica, som höll i pausunderhållningen! MYYCKET BRA!
image36
Igår var jag på torget i stan & tittade på när Martin Timell auktionerade ut en massa prylar! Det var jättekul, han skojade gång på gång & resten av publiken verkade ha det minst lika kul.

Idag ska jag bege mig ner på stan igen. Ska gå & titta på MQ, nu när de har schlageryra :) Borde köpa skor till jobbet också. Sen ska jag hem igen & ordna upp flera veckors anteckningar. Woops.

VM-final kl. 18. Den ska jag se!

Kommentarer
Postat av: sandy & julia

Du har egentligen inte rätt att se matchen eftersom du har svikit ditt rike genom att tappa hoppet. !!!!

2007-05-13 @ 13:49:21

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback