Duktighetens dag

Åh, jag är stolt över míg & Micke. Igår gjorde vi nästan allt vi behövt göra ett bra tag nu.. Micke fixade nytt pass, vi åkte till Onoff & beställde en ny datorsladd till mig (ÄNTLIGEN!), vi åkte iväg & verkligen storhandlade, Micke fixade så han kan logga in på sin bank på nätet igen.. Kvällen avslutades med en tacobuffe på Biteline :)

Idag är planerna sådana att jag har möte kl. 15, innan dess skulle jag vilja träna en sväng! Well, frukost it is! & ikväll blir det mys hemma framför TV:n.

Förresten, vi köpte 1,7 kg godis på Maxi för 30 spänn! Nästan lite fööör billigt.. Ett litet tips ifall ni är godissugna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback