En lunch med Ernst?

Det är inte klokt hur fort dagarna går när man jobbar! Vaknar, käkar lite frukost & vips så är man iväg igen :)

Har tänkt gå lite tidigare idag, ska kolla ifall nya Harry Potter boken fortfarande finns kvar.. Eller om den är heelt slutsåld. I hope not!

Annars är jag tämligen chockad över budgivningen för en lunch med Ernst Kirchsteiger. Wtf, 5000:-?! Det enda positiva i det är väl att pengarna går till välgörenhet..

Se vilka söta hundar jag hittade på expressen.se!

image56

Kommentarer
Postat av: jessica

hittade du någon bok???den är rät tbra faktiskt :P

ernst är ingen favorit, jag skulle nog ha betalt för att käka något med honom..pappa har ätit hamburgare med honom och jag tror inte det var värt såå mycket :P


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback