I'm lovin' it

Haft en otroligt nice dag :) Började dagen med ett besök ute i Birsta, där jag, Micke & hans mamma kikade på adventsljusstake på ICA Maxi. Sen gick vi in på Birsta City & jag hittade jääättefina saker på Tiger of Sweden :) En kjol & en tröja fick följa med hem. Hem via svärföräldrarna för att äta lite middag, sen ut till Birsta & bowlinghallen.. Haha, sen att det inte gick särskilt bra där behöver vi inte fördjupa oss i..

Hade gärna fotat mina fynd, men kameran la ju av häromdagen.. Så jag måste införskaffa en batteriladdare + uppladdningsbara batterier. Ååh, vad roligt..

Nu ska jag titta på tv & äta godis.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en trevlig dag! Imorgon flyttar jag, nice!


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback