Leave my man alone

Tidigare idag berättade Micke att han fått ett samtal från en tjej som han jobbade med på Big Boy för säkert ett halvår sen.. (De känner inte alls varandra särskilt bra bör jag även tillägga.) Hon undrade om han ville följa med henne & några av hennes tjejkompisar till en spelning på en pub i stan. Tjejen har KILLE också & tydligen, enligt hon själv, så var min Micke den första hon kom & tänka på när det stod klart att de hade en biljett över.. Hm.
Antingen så är hon kär i min guldklimp eller så har hon inte särskilt många tjejkompisar trots allt..
& btw, självklart sa Micke nej!

Det kanske blir en jul på Åland iaf? :) Camilla, säg vilket datum jag ska komma till dig!
Dags nu för lite god sömn. Snark.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Öh, vad konstigt att hon ville ha med Micke! Ja jag tycker den 19 skulle passa bra! =)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback