Vamos a la Playa

Trötthetens dag. Micke & jag har varit så duktiga & hittat hem tillbaka till Sundsvall utan minsta lilla problem. Till er som undrar så tog det nu 4h 45 min att köra från Grisslehamn & hem & då måste jag säga att vi höll ett rätt bra tempo. Anyhew, det blev inget körande för mig. Tycker att Micke är mycket duktigare :) & så känner jag att kartläsande inte är så pjåkigt.

Mätta & belåtna är vi nu efter en middag från
Playa. Trötta är vi också, stackars Micke som ska upp tidigt. Själv har jag sovmorgon imorgon, så jag ska gå & handla & sen gå en sväng till F&S.

Saknar redan flickorna jättemycket, hoppas att tiden fram till julen går fort! & snart reser de iväg också, skojskoj!

Dags att boka ett spinning-pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback