What an amazing time

Gud vad jag har blivit hurtig. Jag kom hem från stan för ett tag sen, köpte hårspray + mousse för 60 spänn på H&M :) Tydligen så hade de kampanj denna vecka, nice! & så gick jag till jobbet en sväng, där min cykel stod. Sen cyklade jag till ICA & köpte lite kyckling. Väl hemma kokade jag ris till både mig & Micke.

Ikväll blir det disk + städning, sounds fun huh? Måste kolla nån rulle på datorn också, den har inte plats annars för min enorma Heroes-nerladdning.

Jag måste ha världens bredaste musiksmak. Laddade precis ner Jens Lekmans (pop) & Dimmu Borgirs (symfonisk / progressiv black metal) senaste. Hittills verkar den senarenämnda bättre!

Min kamera verkar inte funka, panik panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback