Bu eller bä

Micke & jag har bakat väääärldens godaste banankaka ikväll :D Tror att jag har länkat till receptet förut, men för er som missade det då så kommer det igen!

Mamma berättade häromdagen att Camilla har flyttat till huvudstaden. Camilla, stämmer det? :) Kul isf!

Ska alldeles strax gå & lägga mig. Imorgon är både jag & Micke lediga, så det blir en lång promenad + massa fika, yummieyummie.

Kan inte bestämma mig för om jag gillar Britneys nya låt eller inte. Avgör själva här :)

Gonatt folket!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp det stämmer! Jag kom på att jag inte hade berättat det för dig :) Nu är jag inneboende i Hagsätra hehe.

2007-09-05 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback