En extra dag

Så var kvällen till ända.
Svängde ihop en riktigt god middag med ett recept på en spicemix-förpackning :) Kyckling med spiceig sås + ris blev det iaf!
Innan dess hann jag till gymmet också, inte lika roligt att vara där utan Micke :/ Anyhew, stack även en sväng via jobbet på kvällen & köpte sen bullar till Micke på vägen hem. Stackaren, han håller nästan på att bli sjuk.. Min medicin lyder; ipren, bullar & kärlek :D

Ändring i protokollet. 3-7 OKTOBER BLIR DET ÅLAND. Härligt med en extra dag! Den kommer behövas :) Så Camilla, kolla gärna upp om/när du kommer hem!

Huj, törstig som en kamel! Sen blir det kudden.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kommer på fredagen och åker på söndagen tror jag! Vi måste hitta på nåt skoj då.. Förresten jag tror jag ringer dig ikväll! =)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback