Heroes

Idag blev det jäättemycket TV-letande. Onoff två ggr & Elgiganten två ggr.. Vet ärligt talat inte hur det blir med allt :) Men det lööser sig!

Hungrig är jag. Men ska nog inte äta nånting..
Ska gå & borsta tänderna istället. Yesyes, dokumentären om Storbritanniens värsta tänder igår skrämde mig rätt rejält.. Haha, fyy.

Såg första avsnittet av 'Heroes' igår också & jag tyckte det var riktigt bra! Kanske det finns en tv-serie-människa i mig med? :)
I helgen ska jag försöka se så mycket 'Top Model' samt 'Idol' jag bara kan!

Datorn är otroligt seg, ett tecken på att det är dags att sova?..
Then I shall do soo.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå, när var det vi träffades senast typ på sportlovet? Vill ju träffa dig snart! Har du bokat in nån ålandshelg?

Postat av: Lotti

Nämen är de inte lilla Daniela man hittar här ;) Så trevligt! Hoppas allt är bra med dig :)

2007-09-08 @ 00:53:10
URL: http://lottaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback