Tanddilemma

image51Okej, nu glömmer vi den gamla tv:n. För den till höger vill jag verkligen ha! Micke & jag stack ut till Birsta & Siba idag där vi lade märke till den mest av en slump :) Vi var egentligen inne på två andra från början, men sen märkte vi att denna hade jättefina färger.. & av en slump hittade vi den en stund senare på Onoff för en mindre slant. Så det är en stor sannolikhet att det blir tv-köp imorn.. :)

Haft en lång tv-kväll med Idol/Top Model & dubbelavsnitt av Project Runway! Så nu känner jag mig rätt trött i ögonen..
Just ja, såg precis en dokumentär om Storbritanniens värsta tänder.. Fick lätt ångest över mina egna gaddar när jag såg hur de grävde i munnar på tv. Så imorgon ska jag boka tandläkartid. Tittade runt lite på Folktandvårdens hemsida & jag tror & hoppas att det inte ska vara några dyra och/eller komplicerade åtgärder..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har börjat blogga ;)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback