Tiiiviii

WOHO, nu har vi äntligen köpt TV :) Jag kikade på Onoffs site imorse & såg att det under Philips 32-tummaren stod "Enstaka" på lagerstatus. Den billigare från Elgiganten hade inte kommit in ännu, så vi köpte den från Onoff. OTROLIGT BRA BILD! Vi är helt klart nöjda :D
Vi fick den sista som de hade på lager också, nån gång ska man ha lite tur..

Grannen började spela musik runt 12-snåret idag, vi ringde Mitthem som direkt ringde vidare till kvartersvärden. När vi 10 min senare gick ut såg vi deras bil, som de kör runt i, utanför porten. JAG ÄR SÅ NÖJD! Nu fick de äntligen höra hur han håller på & spelar..
Behöver jag tillägga att jag inte hört ett knyst från andra sidan väggen sen vi kom hem? :)

Micke börjar jobba 16 idag, efter att han slutat vid 21 ska vi åka till svärföräldrarna & fira hans lillebror som fyller år!

Kommentarer
Postat av: jessica

alltså din granne låter otroligt störig! jag hoppas verkligen att det blir bättre för er =)


Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback