Books and books

Happ, Bloggkoll ligger tydligen nere.. Gör egentligen inte så jättejättemycket, då man faktiskt kan följa bloggar ändå ^^ Hehe! Det gäller bara att komma ihåg dem, jag som följer sisådär en 10 stycken dagligen.. :)

Haft utbildning i några timmar idag, cyklade till jobbet för första gången i år också! Nån har skurit sönder min sadel, men jag är ju nästan 100 på vem det är.. Aja, kostar inte mycket att byta!

Snart ut i solen igen! Läste klart Carolina Gynnings "Ego girl" igår, mycket bättre än vad jag hade trott. Började idag på "En shopaholics bekännelser", också bra! Rätt mycket Bridget Jones över huvudpersonen :)

Ikväll blir det lax med potatis & nån god sås till!
& "Rent hus" + "Top Model" förstås!

135759-152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback