Ett litet fikatips

Jag har hittat ett bra substitut för hederlig kladdkaka som man bakar själv, FRÖDINGE KLADDKAKA. Kladdig, tillräckligt söt för att det ska räcka med bara en bit & värd varenda liten krona. Rekommenderas!

Den är faktiskt så god att jag är inne på min tredje portion just nu för dagen. Det ni!

Imorgon blir det TVÅ olika visningar för sammanlagt TRE lägenheter, vi var även & tittade på en idag. Den blir det troligtvis INTE, så vi hoppas på de andra!

image149

Länge sen jag la upp en bild på mig själv, borde ta ett kort nån dag & visa hur långt håret har blivit också!

Nu ska vi snart sova, upp & iväg TIIIDIGT imorgon. Hujuj. Men sen åker vi troligen hem igen & sover vidare.
Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback