I-landsproblem big time

Jisses, jag är verkligen mästare på det här med pyttesmå problem som jag förstorar upp. Såklart gäller det kläder :)

Jag beställer hem två kjolar, de kommer i två olika paket.. Det ena före det andra alltså. Såå, jag får hem den mindre kjolen först, provar den & den passar sådääär.. Nästan lite liten. Till mitt dilemma; skicka tillbaka den mindre & hoppas på att den större kjolen passar bättre (& därmed riskera att helt bli utan kjol då den är slutsåld sen länge.) ELLER.. vänta på att den större kommer med posten & besluta senare hur jag ska göra med den mindre, då jag ej kan skicka tillbaka den & få pengarna tillbaka längre..

Sa ju att det var i-landsproblem..

Kommentarer
Postat av: Lainen

Det är sånt här man ligger vaken om nätterna till :)

Postat av: Jessica

Hahaha! Ja vilket problem!! ;-)

Själv väntar jag på 2 klänningar från Forever21 som säkert kommer att vara förstora. Strax efter klockan 16 idag får jag reda på svaret för då kan jag hämta dom på posten! :-)

2008-08-19 @ 14:27:33
URL: http://jessiekay78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

All reklam & förslag på Bloglovin'-byten raderas direkt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback